HTML

Hajbeültetésem Budapesten

28.-ba léptem idén. Kopaszodom. Sokan mások is. De én is. Úgy döntöttem, beültetem a hajamat. Erről fog szólni ez a blog. Már nincs egy hetem hátra, csütörtökön, a sors fintora, Április 1.-jén lesz

Friss topikok

  • hajasman1: szia, ne foglalkozz vele! Ilyen kocsogok mindenhol vannak, sztem nagyon jo lett az eredmenyed! A ... (2014.11.28. 20:41) lám-lám, döglött kutyába nem rúg senki... ;-)
  • hajasman1: Szia engedd meg hogy tegezzelek, hiszen hasonlo koruak vagyunk, en januarban tervezek egy beultet... (2014.11.28. 20:38) Azt hiszem kinőtt minden hajam
  • don rocco: Ez igen! remek munka, -rászántam magam én is erre a mütétre-gondolom a műtét előestéjén nagy bulit... (2010.04.04. 17:30) 3.nap - délelőtt
  • tla: @Plakát Peti: Köszi köszi :) Az én hajbeültetésem 6.000 euróba került. Tudtam volna olcsóbbat, d... (2010.04.04. 01:30) Elkészültem
  • tla: @Komment Elek: Szerintem meg én nem reklámozok, hanem csak elmondom az élményeimet egy igénybe ve... (2010.04.02. 10:33) Többen kérdezitek a klinikát

Linkblog

Azt hiszem kinőtt minden hajam

2010.11.08. 22:07 tla

2010 Április elején volt a hajbeültetésem a HIMG Hajklinikán, Budapest mellett.

www.HIMGeurope.com

 

Ez a blog végülis az előtte, és az utána képekkel hivatott azt igazolni, hogy a hajbeültetés működik, sikeres volt, valamint nől a hajam.

Igazából sokkal fiatalosabbnak látom magam, sokkal jobban is érzem magam a bőrömben, és elégedett vagyok az eredménnyel.

Tisztában vagyok azzal is, hogy amit az Isten adott, s amilyen 15 éves koromban voltam, olyan sosem leszek már, de valahol ez az életnek a rendje, és ha meg a lehetőség adott volt és az anyagiak is rendelkezésre álltak, én úgy voltam vele, hogy miért is ne?

Kívánok mindenkinek további szép napot, ha kérdésetek lenne szivesen válaszolok.

ha meg csak azért ír valaki, hogy anonim nick név mögé bújva beszólogasson, az kérem ne fáradjon, válaszolni úgysem fogok.

 

A legjobbakat

UTÁNA KÉPEK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előtte képek lejjebb

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-budapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr272434830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trinidadi 2010.11.09. 08:37:23

Jó lett, gratulálok. Hátrafésült képet nem tudnál feltenni, amin a hajvonal is jól látszik? Üdv.

Domenico Dicanio 2010.11.10. 08:35:59

Egyet értek az előttem szólóval. Tényleg jó lenne olyan kép amin a hajvonal is látszik, az jobban mutatná az eredményt.

Nevland 2011.07.19. 09:11:36

Mondjuk ez az előrenyalt séró nem sokat bizonyít....

hajasman1 2014.11.28. 20:38:05

Szia
engedd meg hogy tegezzelek, hiszen hasonlo koruak vagyunk, en januarban tervezek egy beultetest, es mint az egyik tuleloje, rengeteg kerdest szeretnek feltenni.
ha van idod, es kedved, legyszi irj nekem ide: geolawn24@gmail.com

elore is koszi...
süti beállítások módosítása